Порядок державної реєстрації фізичної особи-підприємця

Порядок державної реєстрації фізичної особи-підприємця.

Для проведення державної реєстрації фізична особа, яка має намір стати підприємцем надає державному реєстратору у документи: - паспорт і;

- заповнену реєстраційну картку ф. 10 на проведення державної реєстрації фізичної особи-підприємця;

- копію документа, що засвідчує реєстрацію у державному реєстрі фізичних осіб - платників податків - ідентифікаційний номер;

- документ, підтверджуючий внесення реєстраційного збору за проведення державної реєстрації фізичної особи-підприємця (квитанція про сплату) – 34 грн. на р/р 31417512700029 у відділенні Держказначійства у м. Нікополі, код 23929847, банк УДКУ, МФО 805012, вид платежу: *;0407;101;;;;;; за державну реєстрацію (ідентифікаційний номер платника). УВАГА! З питань оподаткування звертайтесь до Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції (каб. 106, тел. 21341).

  Після отримання ВИПИСКИ З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ: протягом 5 робочих днів після дати державної реєстрації необхідно звернутись до налоговой инспекции  

 При собі мати

: • паспорт;

• документа, що засвідчує реєстрацію у державному реєстрі фізичних осіб - платників податків - ідентифікаційний номер;

• виписку з Єдиного державного реєстру;

• зошит обліку доходів та витрат;

• копії документів про наявність пільг. УВАГА! Повідомлення про постановку на облік у НОДПІ та Управлінні Пенсійоного фонду України у м. Нікополі надсилається поштою за місцезнаходженням ФОП. При відкритті об’ектів торгівли, ресторанного господарства та битового обслуговування, а також об’ектів по наданню платних послуг, необхідно зареєструвати об’єкт торгівлі та послуг у Відділі з питань сприяння розвитку малого та середнього бізнесу (1 поверх, каб. 3, тел. 5-05-73). У разі використання найманої праці необхідно зареєструватись у: - Фонді загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (Центр зайнятості ) протягом 7 днів з моменту фактичного допуску найманого працівника до роботи – вул. Дибенка, 54, тел. 2-79-76; - Нікопольському відділенні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань протягом 7 днів – вул. Шевченка, 235, тел. 3-15-98; - Фонді соціального страхування з тимчасової втрати працездатності протягом 10 днів – вул. Першотравнева, 17/а, тел.: 3-45-59, 3-84-92; - Нікопольській об’єднаній державній податковій інспекції, каб. 114. Порядок державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі (місця проживання, прізвища, видів діяльності та ін.). Державному реєстратору надаються: 1. Паспорт (оригінал). 2. Реєстраційна картка (ф. 11). 3. Квитанція про сплату реєстраційного збору на 10,20 грн. (у разі необхідності). Порядок державної реєстрації Припинення підприємницької діяльності фізичної особи–підприємця за її рішенням. Для державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи–підприємця державному реєстратору у виконавчому комітеті Нікопольської міської ради (каб. 8, тел. 52902, 50282, дні прийому: вівторок, четвер з 09.00 до 13.00 та з 14.00 до 18.00) необхідно надати такі документи: І етап: 1. Паспорт 2. Заява про припинення підприємницької діяльності фізичною особою – підприємцем встановленого зразка. 3. Документ (квитанція), що підтверджує внесення плати за публікацію повідомлення про прийняття фізичною особою – підприємцем рішення щодо припинення підприємницької діяльності у спеціалізованому Київському друкованому засобі масової інформації – 17,00 грн. Одержувач: ДП «Інформаційно-ресурсний центр», код ЄДРПОУ 33499803, р/р 26003301812 у ГОУ ВАТ «Ощадбанк» м. Київ МФО 300465. ☺ через день після надання вищевказаних документів необхідно звернутися до податкової інспекції (к. 108 , вт-чт 14-18, пн-ср-пт 9-13); ІІ етап: (не раніше двох місяців з дати публікації повідомлення): 1. Паспорт. 2. Заповнена реєстраційна картка ф. 12 на проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичною особою – підприємцем за її рішенням. 3. Довідка податкової інспекції ф. № 22-ОПП про відсутність заборгованості (пр. Трубників, буд. 27, каб. 108, тел. 2-22-78). 4. Довідка Нікопольського міського управління Пенсійного фонду України про відсутність заборгованості (вул. Електрометалургів, буд. 17/1, к. 5, тел. 3-90-37, 3-12-16) – видається при наявності Довідки про результати перевірки НОДПІ, ф. № 22-ОПП. Порядок державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця у разі її смерті Державному реєстратору надаються: 1. Нотаріально посвідчена копія свідоцтва про смерть або нотаріально посвідчена копія довідки органу реєстрації актів громадського стану про смерть фізичної особи. 2. Паспорт особи, що подає документи. Порядок включення до Єдиного державного реєстру (заміни свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності-фізичної особи на виписку з Єдиного державного реєстру). Державному реєстратору надаються: 1. Паспорт (оригінал). 2. Документ, що засвідчує реєстрацію у державному реєстрі фізичних осіб - платників податків - ідентифікаційний номер; 3. Реєстраційна картка (ф.15) – заповнена згідно зразка. *Реєстраційний збір не стягується.


Ждём Вас по адресу:

Регистрация предприятий, предпринимателей

Украина,
г. Днепр (Днепропетровск), ул. Сичеславская набережная, 15А (Набережная Ленина, 15A) офис 416 , 4-й этаж

Вход напротив памятника Генералу Маргелову 

звоните сейчас! 

 

Печати и штампы:

Мастерская
"Лазер-Штамп"

ул. Князя Владимира Великого (ул. Плеханова) 16, офис 76. 

Типовые печати для ООО, ОАО, ЗАО. Печати для частных предпринимателей. Печати нотариуса.

Дизайн печатей